حضور درخشان فوجی در CES با بیش از ۱۶ دوربین جدید

ٌٌٌٌٌٌWelcome

تاریخ : شنبه 21 مرداد 1391
نویسنده : hamidrezakhouri

nooo1_narenji_ir.jpg


مثل اینکه فوجی فیلم برای بازار دوربین های دیجیتال در سال ۲۰۱۱ حسابی خیز برداشته است. آخر شوخی نیست که یکباره برای CES بیش از ۱۶ مدل جدید دوربین معرفی و عرضه کرد! در اینجا به شکل خلاصه به مشخصات مهم هر گروه از این دوربین ها می پردازیم. اگر هم در مورد گروه خاصی کنجکاو شدید می توانید در سایت فوجی فیلم مشخصات کامل هر کدام را ببینید.

 


HS20EXR, F500EXR, F550EXR

h20_narenji_ir.jpg

این دوربین های نیمه حرفه ای فوجی، با سنسور EXR شانزده مگاپیکسلی شان مطمئنا جایگاه خوبی در بازار خواهند داشت. EXR سری سنسورهای تصویری CCD ویژه فوجی هستند که در سال ۲۰۰۸ ابداع شده اند. با این سنسور ها شاهد رزولوشن بالاتر، حساسیت نوری بیشتر و دامنه رنگی بزرگتری هستیم . در این حالت چینش پیکسل ها متفاوت از دیگر سنسور ها است به صورتی که نیمی از پیکسل ها به صورت جداگانه پردازش و مورد استفاده قرار می گیرند.

 


این دوربین ها با سرعت بالایی فیلمبرداری می کنند و قابلیت عکس برداری متوالی را دارند. سری HS20EXR جزو گروه دوربین های سوپر زوم است و امکان زوم اپتیکال ۳۰ ایکس آنها را به رقیبی مهلک در این گروه تبدیل کرده است. این دوربین ها علاوه بر تصویر یاب چشمی شان، دارای یک صفحه ال سی دی ۳ اینچی متحرک هم هستند و حدود ۵۰۰ دلار قیمت دارند.

f500_narenji_ir.jpg

دوربین های F500EXR و F550EXR هم تقریبا جزو کامپکت ها محسوب می شوند. سنسور EXR و خصوصیاتی شبیه دیگر دوربین ها دارند. ولی تنها چیزی که آنها را تا حدی متمایز می کند، زوم 15X! آنها است. البته مدل F550 دارای جی پی اس داخلی هم هست. این دو مدل با قیمت ۳۳۰ و ۳۵۰ دلار عرضه شده اند.

 


S____ series

sses_narenji_ir.jpg

این گروه که با حرف S آغاز شده و عدد ۴ رقمی برای معرفی مدل دارند، جز دوربین های سوپر زوم فوجی هستند که از سنسور EXR استفاده نمی کنند. متعلق به دسته DSLR ها هستند و قیمت های بسیار متفاوتی بسته به امکانات شان دارند.

 


Z90

z_narenji_ir.jpg

دوربینی نازک، کوچک، با صفحه لمسی مقاومتی و رابط کاربری دو جهته! اما این ها امکانات چندان ویژه ای نیستند. دوربین های خیلی زیبا و نازکی در دیگر شرکت ها می توان یافت که بهتر از این محصول فوجی باشند. بهتر است منتظر آپگرید بعدی این دوربین باشیم. اگر صفحه لمسی خازنی و رابط کاربری یک جهته به آن اضافه شود، آنگاه محصول قابل تاملی خواهد بود. اما اگر بخواهید Z90 را بخرید تنها کافی است ۱۷۰ دلار پرداخت کنید.

 


XP20/XP30

xp20_narenji_ir.jpg

این دوربین ها فرزند خلف XP10 فوجی هستند که انصافا به خوبی روی آنها کار شده و ارتقا پیدا کرده اند و یک دوربین کاملا خوش قیافه و خوش قیمت را برای مشتری به ارمغان آورده اند. این دوربین ها را می توانید به قیمت ۲۰۰ دلار بدون جی پی اس و ۲۴۰ دلار با جی پی اس داخلی خریداری نمایید.

 


A, J, and T series

tseries_narenji_ir.jpg

این سری ها شامل دوربین های ارزان قیمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلاری هستند که نیازهای یک کاربر معمولی را به خوبی پوشش می دهند. البته در این میان سری T از همه زیباتر است . با کیفیت 720p فیلمبرداری می کند و 10xزوم دارد.

 


به گمانم فوجی فیلم با این همه تنوع به خوبی بتواند پاسخگوی نیازهای ما باشد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ▼مقالات دوربین دیجیتال

آخرین مطالب

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 39239
بازدید دیروز : 39156
بازدید هفته : 39239
بازدید ماه : 4086392
بازدید کل : 1581104086
تعداد مطالب : 405
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 392